| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
HOHO~~~  |
今日平淡的渡過了.....英詩我一定要加油.....一齊入三甲!!......跳大繩.....好好玩!!!我好鍾意2B!!!
我
唔見了COMPUTER WORKBOOK!! 同老兄watch <garo>
正!!好handsome!!!周杰倫菊花台好正!!!好期盼上海........2b 加油.............can anyone
help me take photos of our class??!!!!
珍惜一齊時間..........
|
| 刊登時間:2006-12-05 08:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
JNTC 於 2006-12-11 09:35 PM 發表:
never mind la..
I thk u did try ur best,,isn't it?? X]
你真係好中意2b啵 >w<
dun waste any time when u share with ur fdz!!
|
網主回覆
okay la~~~~但我真的really like 2b(use and you know wht i mean)
:!!!!!我會加油的話!!!! Posted at 2006-12-11 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
加油呀,英詩~~
哇,你都好大口氣喎,同其其sir一樣,一定入三甲咁串!!
不過希望你唔係得個講字啦~~
|
網主回覆
我其實係得個講字!!!!!!唔入!!!!失二! Posted at 2006-12-11 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|