| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
good bye hk  |
today ......向人"們"示愛!!!!哈哈...好多x'mas card........好開心!!但是的我做了一d令我唔開心的...
sorry.....
你們不要想念我!!我會好好的玩..買好多 好多 好多 正的.....
時間真快........明日就go to shaihai................好快就pass the xmas........好快change sit.....
好唔想!!!I like all sit around me!!!
ANYWAY bye ..........see u on 25/12
MERRY CHRISTMAS
|
| 刊登時間:2006-12-20 08:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|