今日1點到去科學館..!
1點???等聰聰..!!佢太叻了..要番學校補習..!!XDDDD...!!
我唔夠時間..!叫佢去千色..!
佢唔識路...!!之後唔知佢行到邊,,!
我同嬋嬋去HELP佢..!!
搵到佢..!!因為我好熟識Y.L了..!XDDDD..!
之後去番千色JOIN寶N媛N馮樂兒...!
去踏968B...!!落車去左M記食野...!
食飽左...去科學館喇..!!
點知原來我地落錯左車...!
問路...!比人老點..!!識唔識架..!唔識就唔好講啦..!!><\\
之後行呀行先到科學館,,!
見到1C班男仔,,!!咁都見到,,,!!有冇搞錯..!><
去到,,!又睇又玩,,!!
去左個CANTEEN食左D野,,!!
好貴...!!= =''
之後再行左一陣就走左LU...!!
踏地鐵..!踏左好多個站..!
就係都唔太耐啦,,!
去荃灣..!去左影貼紙相..!!
幾令.,.!第1次同聰N嬋影的..!!KAKA..!
之後踏68M番Y.L..!!
番屋企啦..!!已經遲左...!!
番到去..!係某TIME..!玩緊電腦..!
張[鄧]冇啦啦搖搖下..!
睇新聞..原來地震...!
客得我,,,,!!
咁都震到泥H.K...!! |