好耐冇打blog喇.. 又番番黎喇=]有冇掛住我呢?!
今日落雨,,好煩丫.. 又冇摭喎-3- 好彩有friend幫我摭埋,,thzzz!!!
放學之後有話劇,,好開心 我地話劇可以出去比賽丫.. 大家要支持我喔=(
傻小子﹏{妄想}找到優美開始