終於搞完個blog喇-3- 開心ing<3 令嗎?! 俾d議[健]喇!!
今日超開心^3^ 今日吾使上堂,, 有好多同學仔都去左english fun day幫手.. 所以成日系度玩囉@.@'' 不過最慘就系好無聊丫`!
仲有9日就要畢業喇!! 好吾開心丫^t^ 好吾捨得相處左6年既同學仔同朋友仔 我會永遠都掛住你地架...