今日...好好玩-V-"
Eng"Dict...我居然識三句呀-V-"直頭係大突破啦...
Is"吾鐘意上屈s!r堂\"/聽都吾聽...呵=)吹啤麼?!
小息"同曉烿姐..煩..鮑...晴(吾係1D班花啦)講班會d野...
中文"吾多專心xD"玩李麗雯..畫左隻龜貼左晌佢背隻到...s0r x]"
Ls II x2"食香口膠...好食好食...對工作紙"同李麗雯傾計..比佢打囉乜事呀-V-?!
lunch"去海王食...呀鮑吾好講低能野啦...同埋吾好嚇我丫吾該..
math"test...三題冇做...共失去了50分...注定我數學不合格的!"
同李麗雯一齊食糖糖...好味=]我聽日幫你買~
Art x2"哇哈...李麗雯...又見喇-V-"佢狂上錯色囉...我要幫佢執手尾=V="仲吾多謝我?!
要Dict...李麗雯10分串咀囉...
我之吾係3分顏色上大紅...
肥仔茵"7分係咩都吾識=]"
勤哥仲吾係零的突破?!
放學練波...狂練走籃囉-V-"講左2次妖...比m!ss nG罰左廿下掌上壓
番到屋企...吳s!r冇打比我呀媽囉...正爆=]!
我吾洗跳樓喇xP"聽日番去搞gag= ="隊死李麗雯小姐x]
|