第一日考試L.S"好難..好多都不懂不明T^T
作文..謝s!r監..煩得很..你媽媽的東東..
放學番屋企..老豆煮左飯..d!y..咁你做乜趕我出街食{吼}
跟住溫書!ng"悶得很
比媽子屈冇溫書..我有溫架..咪屈我呀你.\/."
嘈完落左街買野..上左欣豬的家溫書書=]'你家真好..沒人吵x)
溫溫溫..一口氣溫到6點半..同欣豬一齊落士多買珍寶珠"再去接呀兜..
去7仔陪兜買野飲..7點番到MOS..再上番欣豬屋企hea左陣...
8點正番屋企..做果本EGU..易到嘔泡囉吾該-V-"
傻欣"最愛是你喇..吾好呷醋na Babiii
aH兜"當日你講過你今年既願望係想要個白色聖誕..我一定會幫你實現的..
你會有個難忘既聖誕的..因為這聖誕有我和傻欣的心思在=]
約定你後天7時正在老地方等x]不見不散~
*****************************
我搞不懂..我們到底怎麼了??
跟你說話時總帶有一種很避忌的感覺..
難道真的不能再成朋友了嗎?!
*****************************
|