| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 3 日 星期一 |
| 1203* |
| 好9冇打啦~
金日就打下啦
有時我覺得qooza好過xanga
因為我家姐知我qooza呀
其實佢知不過佢唔會睇...
比人知道左我like人佢
好在我打死都唔識><
iTunes好正呀
勁好用
e幾日病左呀><
勁咳lor唔知咩事
又去左打左支針
一個字<<<痛>>>
呀媽唔痛我又痛到嘔
刊登時間︰2007-12-03 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2007 年 11 月 5 日 星期一 |
| 05*11 |
|
哈哈
真係好耐冇打過qooza啦
我得閒就打下啦=]
我勁轉xg不過都係比sister知道左
都唔知佢點知lor><
明天 school 去旅行呀
去大潭,,,
好似次次都係e到咁
不過又唔記得之前幾時去過
<<月球上的人>>好好聽呀^^
又去抽左YESx 呀
突然好中2抽呀
唔知咩事....
刊登時間︰2007-11-05 09:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|