係唔係個個女仔都係會口不對心呢??揾人答下我
最近發生咗好多事,令我越來越低落
一、成績唔好
二、比賽全敗
三、一個學期內失戀兩次 ( )
今日情人節,祝大家情人節快樂。
今日咩都有收,最可"識"係收唔到一個情人比的吻
今日為比賽受傷,受傷、輸波、失去你,受傷小事,輸波唔算大事,失去你係一件大事
傷右手,又傷左手,都得,但我不可以再傷你個心
我買左野比你,聽日你睇下
今日我面對住你,我一D野都做唔到,所以今日係傷心的日子 我又怕你介手 所以今日係傷心的日子