hi..我係Mox2" 第一日打..比下面好wo` 依幾日番學無聊無聊+無聊 上堂..zzZ+食lunch之後放學.hea......... 最近學識左好多速成.. 我好多謝一個人..我愛佢xD (其實係我....一位好和藹可親既一位女子) Mo仔上.^^up下啦