今日打風+洛雨,冇得去街.....(完)
我聽日要去唱k,要去踩單車,要去行街,哇哈哈.........
睇番自己今個月打左幾多篇日記,原來得好少......一個月30日,我先打得個幾日.唉......
今日呢,去左上水,搞智能身份證ge(換證手續),之後係上水廣場到行左一陣,番屋企.