| «‹ June 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 3 日 星期二
2007-04-03  |
|
今日唔開心
一返學俾人!@##@%
之後好累= =
H.E唔想上..
老師正白CHI
lunch去搵missho
佢話我既目標係咩
我都唔知
放學比賽
輸波..呀sir話都唔知我打咩
我一直唸我既目標係咩
無啦..我無目標呀
我幾時先醒
f.3,f.4
我唔等啦..我要f.2
希望我快d醒啦
我依家係呆滯..累
返到學校都唔知做緊咩
目標...............
|
| 2007-04-03 10:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 2 日 星期一
+油+油  |
|
今日一早返學校
心情幾好..good
i belive i can fly好好聽
(無聊)好似有d唔同
不過是但啦..第1堂中文
我講啦..講完之後老師話我點解只係食野
哈哈哈哈哈哈!!!!!
因為我為食= =
太多野做啦
又多功課..都唔跳升唔升到中6..唉!!
升唔到點算呢..要唸定後路
but i belive i can do it..HEHE |
| 2007-04-02 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 1 日 星期日
| 快快快~~ |
|
時間真係過得好快呀..
咁快就4月啦..留係屋企打機
2個fd黎左..食野..玩野
so happy..but咩功課都未做= =
唔緊要..做得哂
119題= =不做lu
都傻既..聽日中文講啦
緊張緊張緊張
|
| 2007-04-02 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 31 日 星期六
2007-03-31  |
|
今日一朝早又要返學校啦..
好鬼熱呀今日
真係想除哂d杉佢呀
不過我唔會既..hehe
英文堂好好玩
個miss話我..佢講咩我只係識笑
我掩飾ja..
完左之後我打波
真係好熱好熱好熱
返到屋企即刻洗白白-﹏-
之後我又趕去下一波站啦
葵興站.......................-_-
書左俾個呀伯牙 >"<
(這篇日記是在同學家中所打的)
|
| 2007-03-31 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 30 日 星期五
2007-03-30  |
|
今日一返學訓覺
真係好累..成個星期有4日打波
打到我散哂
我都唔想嫁..鬼叫我咁鍾意打咩
星期2比賽啦..
打5若如
班會旅行..宿營
so good真係好期待
不過我要攪..小小小小小
今日過得幾好..
|
| 2007-03-30 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 21 | »
|