今日係放假番黎GE第一日..
番到學校.超眼訓.~
上第一第二堂哥時悶悶地..跟住講左幾個爛gag..
唔知係唔係太爛ge關係..個個都o曬咀..
唉..聼日要大測英文..
到而家我連要d測咩都仲未知..
祈求上天保佑我合格la..=]
希望之前GE初三辛班可以有番D生氣LA...拜託^^