今日..就好似平時一樣..番學.放學..
因為前幾日遲到..所以MISS就叫我班務堂出去講聲SORRY.
跟住好自然就講左一句SORRY羅..講左佢又佢話我唔夠誠懇= ="
跟住佢居然叫我企係一個20cmX20cmge格仔..話唔知文化大革命..x@#>?
唉..e個班真係多風多雨...- -