| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 悶~~ |
分類: 未分類 |
今日因為某D原因..
朝早冇番學..下就體育堂就跑松山..
跑跑下已經唔多惦..唉..
最後成績都唔係好差(我認為)- -
朝早化學做實驗.好後悔朝早冇番學..
不過..算LA..一次半次.^^豪比佢LA..
跟住放學..就同平時一樣..冇咩好講...
點解而家番學會咁悶ga????
唉..聼日要考會話..真係唔係好識- -''
各位大哥大姐打救下我LA...拜託- -
|
|
|
kira 於 2009-10-25 02:31 PM 發表:
打錯字tim,我係想問會話要講d 咩
|
網主回覆
日常 人與人之間的溝通 Posted at 2009-10-26 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kira 於 2009-10-24 01:24 PM 發表:
會計要講d咩ar?
|
|
|
`★ RainBow =) 於 2009-10-23 10:38 PM 發表:
你個會話講得幾好也' 5 係咩!? =)
|
網主回覆
OK咁LA..姐姐=] Posted at 2009-10-26 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HiOMaN 於 2009-10-22 11:24 PM 發表:
OK啦,會話我地班好搞笑,, 笑死咁濟..^^
|
網主回覆
你地就爽,,我地就............ Posted at 2009-10-23 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|