My Blog's
jasper12
暱稱: uN~
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
君 你還好嗎??
2010-04-17
2010-04-04
沒有家的感覺
2010-03-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 95
今日人氣: 1
累積人氣: 1307
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


悶~~ 分類: 未分類

今日因為某D原因..

朝早冇番學..下就體育堂就跑松山..

跑跑下已經唔多惦..唉..

最後成績都唔係好差(我認為)- -

朝早化學做實驗.好後悔朝早冇番學..

不過..算LA..一次半次.^^豪比佢LA..

跟住放學..就同平時一樣..冇咩好講...

點解而家番學會咁悶ga????

唉..聼日要考會話..真係唔係好識- -''

各位大哥大姐打救下我LA...拜託- -






訪客留言 (返回 jasper12 的日誌)


kira 於 2009-10-25 02:31 PM 發表:
打錯字tim,我係想問會話要講d 咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 日常 人與人之間的溝通
Posted at 2009-10-26 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kira 於 2009-10-24 01:24 PM 發表:
會計要講d咩ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`★ RainBow =) 於 2009-10-23 10:38 PM 發表:
你個會話講得幾好也' 5 係咩!? =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 OK咁LA..姐姐=]
Posted at 2009-10-26 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HiOMaN 於 2009-10-22 11:24 PM 發表:
OK啦,會話我地班好搞笑,,
笑死咁濟..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你地就爽,,我地就............
Posted at 2009-10-23 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]