-------------------------------------------------------------
today好開心ar ^^
同親戚佢地去mk 食泰色既自助餐,d味都唔錯唔錯@@''
我既最 chicken wing & sushi,比好多人搶哂 .........
後尾大班(cousin) 都讓隻比我,thank you>.<
-飲左碗don't 陰公湯,好辣ar~~~
-食左西瓜條x2,好爽ar
-魚蛋河,d味同荼餐廳差唔多=]'
-mango pudding, 一個字''正''
-食xx魚,味都唔錯,但好多骨, 煩死人la~~~
-食海鮮, good
-表妹搞咩嚟?! 食小小野就係度hea,oh' 原來佢朝早食得太飽= =''
之後同表妹,connie 去x合果邊睇33
揀好耐仙至買到一件
個件係牛角3,有幾個人圍埋系地球......- -
then 有人急call 我
叫我快d返去, and順便買燒賣+魚蛋 =]'
返到我2媽屋企
食完果d野.
好悶~
就同表妹捉波子棋
haha € 我係大嬴家^^
then,做馬賽克,用左2 個鍾ko左/*
果幾都6點幾
就出去同佢地去打邊爐.......
end ~ cm plz ><''
|