MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Got My Cursor @ 123Cursors.com
 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片


jayetsang052
暱稱: 為食貓 =]'★◇▼○※
最新文章
2012-07-04
護膚品$5起,大量二手連...
2009-09-15
haha`
2009-08-31
文章分類
全部 (120)
生活* (3)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Forum
Garlic Head *V*
my xanga
Np2c
王子國際後援會
吳尊國際後援會
炎亞綸國際援會
張韶涵 涵情脈脈香港後...
黑糖群合傳之西城雙俠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 1330
今日人氣: 1
累積人氣: 3256
禁發泡膠

by blog Pitatto!
朱古力鐘仔
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


好happy ar........ 分類: 未分類

 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片-------------------------------------------------------------

  today好開心ar ^^按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

  同親戚佢地去mk 食泰色既自助餐,d味都唔錯唔錯@@''

我既最 chicken wing & sushi,比好多人搶哂 .........按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

後尾大班(cousin) 都讓隻比我,thank you>.<

-飲左碗don't 陰公湯,好辣ar~~~

-食左西瓜條x2,好爽ar

-魚蛋河,d味同荼餐廳差唔多=]'

-mango pudding, 一個字''正''

-食xx魚,味都唔錯,但好多骨, 煩死人la~~~

-食海鮮, good

-表妹搞咩嚟?! 食小小野就係度hea,oh' 原來佢朝早食得太飽= =''

 

之後同表妹,connie 去x合果邊睇33按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

揀好耐仙至買到一件

個件係牛角3,有幾個人圍埋系地球......- -

then 有人急call 我

叫我快d返去, and順便買燒賣+魚蛋 =]'

 

返到我2媽屋企

食完果d野.

好悶~

就同表妹捉波子棋

haha € 我係大嬴家^^

then,做馬賽克,用左2 個鍾ko左/*

果幾都6點幾

就出去同佢地去打邊爐.......

end ~  cm plz ><''

 

 

 

 

 

發表時間:2009-01-02 12:44 PM 出世啦;)



訪客留言 (返回 jayetsang052 的日誌)


angel38520 於 2009-01-04 08:55 PM 發表:
c0mm3nT`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX=]`
Posted at 2009-01-04 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Stephanie_ 於 2009-01-04 08:33 PM 發表:
- C0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`=]
Posted at 2009-01-04 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MO35 於 2009-01-04 12:22 PM 發表:
 咁正既
有得食自助餐
我自從小學畢業後
都無食過 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WOW`= =
Posted at 2009-01-04 03:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lms95 於 2009-01-04 12:53 AM 發表:
 CM'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

tHx`=]
Posted at 2009-01-04 03:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aH_k_t33t 於 2009-01-03 03:57 PM 發表:
 
comment;>'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx=]
Posted at 2009-01-03 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roestsz 於 2009-01-02 09:40 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=]
Posted at 2009-01-02 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maggie3129 於 2009-01-02 04:44 PM 發表:
CM=]=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=]
Posted at 2009-01-02 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



prettygirlmm 於 2009-01-02 04:10 PM 發表:
 cM);D]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=)
Posted at 2009-01-02 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



judith0408 於 2009-01-02 02:25 PM 發表:
哈-w-
超正-v-
去食buffet~
我之前都去過v33v`
不過係尖咀架間'''''
我來接收的`xDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~ xd
Posted at 2009-01-02 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]