|
|
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
| 充實的日子=] |
分類: 生活* |
今日兩點幾系順天7仔等bobo,
見到思樂&阿譚...
oh''原來佢地練排球.. (add oil)''
跟住我同bobo去左借中史果d參考書:>
借完之後去行匯景^^
睇33 -v-''
冇咩心水..
之後陪bobo去飾物店幫佢搵x盧骨頭既頸鍊-]
仲要係手心咁大=.=
搵左好耐都搵唔到..
之後我地買冷面就閃lu''=]
唉=[ 好想快d完左form.2既生涯ar~~
唔想再對住你地ar''
我唸升到form.3一定好d@@,
|
| 發表時間:2009-04-15 09:18 PM 出世啦;)♣ |
網主回覆
haha'' thz cm=] Posted at 2009-04-17 02:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝=) Posted at 2009-04-17 02:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thZ cM baBY`=] Posted at 2009-04-16 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|