|
|
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
| haha=] |
分類: 未分類 |
今日聽書聽到好悶ar,日日如是
唉~ erp 堂冇聽miss cheung up 咩,系度同annie 吹陣水&溫通識..
唔想上去堂la,愈嚟愈悶=[
lunch,同bobo 去圖書館溫書
中文堂都冇咩點聽...
師奶派左三篇作文..無la la 叫我地再改多一次,=[
跟住又唔知佢講咩..做人唔可以番手,番2手,再番手ga''=.=
又係咁溫通識書...
放學,通識測驗@@''
好彩仲正返10mins>v<
o.. 隻手寫到手軟la-.-
不過份卷都幾簡單la=]
之後同miss cheng 吹陣水,就同bobo,tracy 閃走lu
|
| 發表時間:2009-04-30 10:13 PM 出世啦;)♣ |
網主回覆
thanks`=] Posted at 2009-05-21 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我之前都唔鐘意返學架...... 不過而家就好想返番學lu" 加油呀!~!
|
網主回覆
Yo` thjz cM`=] Posted at 2009-05-01 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks`=] Posted at 2009-05-01 02:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55...
忍得就忍la,反正f.3都會幾好-] Posted at 2009-05-01 02:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks`=] haha Posted at 2009-05-01 02:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|