|
|
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| 冇野好講.. |
分類: 未分類 |
今日11點幾同屋k人飲tea;)
之後,同表妹... 等人去睇變形金剛=]
未睇之前仲有d時間..
so 去左大眾行陣...
買左本鬆弛熊既書...
成$78-.-
開頭睇果套戲......
有d confusing...
可能我冇睇第一集la.....
好尾都明佢up咩.......
唔知幾萬年後人類會唔會被機械人統治呢?!@@''
睇左3粒鐘都有....
未試過睇咁耐==
我覺得maybe 會有第三集...
because有兩個機械人仲未死......~~
睇到3點幾....
去左花園街行行...
買左雞蛋仔,,正^^
之後去左打波....
好攰...
打住咁多先!
|
| 發表時間:2009-07-01 10:34 PM 出世啦;)♣ |
|
|
變形金鋼其實我到而家都唔知係咩東東-3- 見你留cm比我.. 留反比你lu^_________^ cm;;;;;;;
|
網主回覆
謝babiii*=] Posted at 2009-07-03 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-07-03 10:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝babiii*=] Posted at 2009-07-02 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我睇過啦..''洗乜去戲院睇姐..=3= 系網都睇到啦.'xd' comment"
|
網主回覆
冇''==''
我唸住消磨時間姐=]
我驚行街行到好攰,
搞到冇心機打波><
Posted at 2009-07-02 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks cM'']]
Posted at 2009-07-02 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-07-02 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|