今日派卷@@ 好差呀....= =整你個制...
派數卷果陣時,,可以任意掉位同傾計>v< 樂c會佢咁有米,,都要問人拿米既咩??仲話用黎玩勁舞= = 我彩佢都傻- - 咁佢就狂扯我同猩猩==有病...
番到屋企,,打機>3<同我既隊長一齊玩...仲有d隊員... 有人同我玩先唔會悶>< 不過我差唔多勁過哂佢地~~