唉∼∼ 好耐無打啦,, 近掛..好咩牙.... 悶.... 成日同牙媽嘈,,自己都唔岩既,,但... 算啦,,,
今日果個新既英文老師d英文好地道= ='' 仲有個李xx,,都唔知佢做咩要一齊上黎\__/ 希望個老師會教好d啦,,
都希望自己有心情番教會啦..../____\
電話又無錢啦/口\''