,,
日日都晨咁起身,,
英文堂><!!
"i forget bring my targer"
就係依一句
我又比佢罰啦...
又係背書
仲要去5樓
差d出事...
識晒!
其實我今日d presentation亂寫嫁= =
我都唔知應該點做,,
但佢又好話我好好..
唔覺lo,,
做咩要叫我出去讀姐..
我又唔係特別好...
人地好我好多啦/___\
以前中一我英文唔差嫁,,"
所以miss lee 成日記住我
話我英文幾好牙..
真係咩/___\
"don't lazy'她說的
我終於可以坐前d啦...
可以睇到黑板所有野..
但我左邊果個係kai既
右邊果個係低能既'
前面果個更加係智障- -
|