寂寞的街角...
.'“lonEsomE︿,‥愛上夜晚的我,,

和係一起在沙灘留下足印吧....
jaylty
暱稱: .'“lonEsomE︿,‥愛上夜晚的我,,
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-10-25
2007-10-24
2007-10-23
2007-10-22
2007-10-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
..
請想想看:
  在一望無際的大草原,
  你會注意的是一棵大樹?
  一朵盛開的鮮花?
  還是一株小草呢?

  ...

  記得拋開中庸的束縛,
  攘自己的個性鮮明起來吧!!
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

,,


日日都晨咁起身,,

英文堂><!!
"i forget bring my targer"
就係依一句
我又比佢罰啦...
又係背書
仲要去5樓
差d出事...
識晒!

其實我今日d presentation亂寫嫁= =
我都唔知應該點做,,
但佢又好話我好好..
唔覺lo,,
做咩要叫我出去讀姐..
我又唔係特別好...
人地好我好多啦/___\
以前中一我英文唔差嫁,,"
所以miss lee 成日記住我
話我英文幾好牙..
真係咩/___\
"don't lazy'她說的

我終於可以坐前d啦...
可以睇到黑板所有野..
但我左邊果個係kai既
右邊果個係低能既'
前面果個更加係智障- -


 






訪客留言 (返回 jaylty 的日誌)


SweetChristy 於 2007-10-10 11:55 PM 發表:
hahaha,,,,亂寫>< really ma?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算係啦= =
 
Posted at 2007-10-11 06:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arSze 於 2007-10-10 08:25 PM 發表:
=3=你地班就好la有得掉位....[冇耐中]...衰人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你話我牙/___\
Posted at 2007-10-11 06:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]