- -"
星期一!
又要番學啦-口-
今日比牙媽嘈醒
落街塔小巴'
竟然
竟然同miss 趙一架車,,
佢話咁都撞到我既
估唔到佢住附近...
佢話為左工作,無計啦
跟住佢話今日我既英文堂係佢既
又唔洗對住miss lee=]
跟住一齊番學啦...
我幅晝爛左牙= ="
晝過!
我晝得真係樣衰''/_____\
又英文堂啦...
一望住miss 趙
佢就對我陰陰笑''
有咩好笑wo- -
玩串字..
南瓜都唔識串
有無搞錯牙....
要默書啦!!
唔識牙'
識得個6句''
0分=.="
唉~~
又胃痛啦,,
有胃病真係唔好受''
唉,,
放學去捉棋'
4勝1負
算好成績啦,,
今日見妳係二樓,,
望你好耐啦
妳先見到我= =
眼訓牙,,
係架車到訓著...
又要做埋d功課
打機都心情啦,.,.,
唉....
又胃痛><"
|