寂寞的街角...
.'“lonEsomE︿,‥愛上夜晚的我,,

和係一起在沙灘留下足印吧....
jaylty
暱稱: .'“lonEsomE︿,‥愛上夜晚的我,,
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-10-25
2007-10-24
2007-10-23
2007-10-22
2007-10-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
..
請想想看:
  在一望無際的大草原,
  你會注意的是一棵大樹?
  一朵盛開的鮮花?
  還是一株小草呢?

  ...

  記得拋開中庸的束縛,
  攘自己的個性鮮明起來吧!!
2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


2007-10-15 分類: 未分類

- -"
星期一!
又要番學啦-口-

今日比牙媽嘈醒
落街塔小巴'
竟然
竟然同miss 趙一架車,,
佢話咁都撞到我既
估唔到佢住附近...
佢話為左工作,無計啦
跟住佢話今日我既英文堂係佢既
又唔洗對住miss lee=]
跟住一齊番學啦...

我幅晝爛左牙= ="
晝過!
我晝得真係樣衰''/_____\

又英文堂啦...
一望住miss 趙
佢就對我陰陰笑''
有咩好笑wo- -
玩串字..
南瓜都唔識串
有無搞錯牙....

要默書啦!!
唔識牙'
識得個6句''
0分=.="

唉~~
又胃痛啦,,
有胃病真係唔好受''
唉,,

放學去捉棋'
4勝1負
算好成績啦,,

今日見妳係二樓,,
望你好耐啦
妳先見到我= =

眼訓牙,,
係架車到訓著...
又要做埋d功課
打機都心情啦,.,.,
唉....
又胃痛><"






訪客留言 (返回 jaylty 的日誌)


Po9658po 於 2007-10-19 10:03 PM 發表:
路過的`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝.,,
Posted at 2007-10-19 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



秋天 於 2007-10-15 10:11 PM 發表:
你要小心自己身體呀!都差唔多到測驗無論2A or 2B都要加油!
原來你鐘意對住D女仔陰陰笑~好可怕~
哈~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=
想講咩牙你= =
點都好啦,,
多謝
Posted at 2007-10-15 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]