=.= 太陽照常昇起牙牙~ 又要番學啦... 好多功課無交牙.... 死得,," 溫書吧啦... 又俾miss lee話啦... 我本wb今朝人地先俾我... /___\ 佢咁既教書方法.. 勁! 原來上英文堂可以咁攰= = 聽日去bbq~ 輕鬆下啦... 人地覺得我好大咩? 我重係好細牙 老左幾年- - 幾年姐,,差唔多啦...= = 鍾意唔一定等於愛! ,,, 真係咩?! 這濃得化不開的想念,,是歲月無法稀釋的 -----友情的原味=]