2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天  自戀人


情人節...

星期33333333333...

情人節..
情人節快樂laaa...各位...

今日都要番學呀!!!

番學時...我去左士多buy chooo...$12..
buy完見到soyi...then同佢1齊番...

番到去...有人比chooo我...好大支的...未食...
我都有比chooo人地!!!

1]MATHZ x2份TEST好低分呀...5識呀!!!

3]reading   mrs wong 好煩囉...

ress] 送chooo比人...kaz係咁問人有無盒...of coz 無laaa...

4]pth  see話劇...悶到die左

5]V.A x2  寫毛筆字...樣到爆...

lunch]同umi食...因為王子生日...有人請我食cake呀!!!勁開心...多謝你地呀!!!

789] 有活動...5洗上lessoN...正~~ 好無聊地係HALL同操場行...見到LAM WING MAN...
        同佢傾計...
        LAM=LAM WING MAN    ME=JAZMEN
        
        ME: HI ARRR....頭先你SING...好好笑ARRR...係AR..有人話你長HAIR令D AR~
      LAM: 邊個??邊個咁講??
        ME: 你理得係邊個呀!!!
       LAM: 你見5見孖條呀!!幫我搵佢呀~~
      ME:你問xxx咪知佢係邊...
       LAM5應我...我知道我講錯野...同佢講SORI...then..好識做地幫佢搵孖條...見到孖條buy緊綿花candy...我話lam搵佢..
       佢話哦...我很是無奈的走番去lam度...我話番比佢知..孖條buy緊野...王子就coming...即閃la我...go to hall...visit 令仔文
       比人話...5好傾計la同學....好dwon...扮正經....噁心呀!! 去see下王子&孖條buy到未...ans係未buy到...我仲比人"met"
       塊face...慘~~
       本來有得上台SING...BUT5夠TIME...SING 5到LUUU...

王子....生日快樂呀!!!!又老一碎....同你GE lover渡第5個10個情人節la!!!

I NEED CM , PLZ   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天  自戀人


2007-02-13

星期22222222222...

番學的一天!!!!

無人同我番...又係咁...

1]女妖lesson x 2.   真係悶到我die囉...係佢教緊的時候....我差不多sleep...又do nee...天日5洗上佢lesson ...hapi!!

3]mathz   佢成7個字教個少少野...無奈...

ress]同soyi上左4樓...佢係度同人傾計..5理我...我去番3樓...完左...

4]pth   我地一朝早就開左air-con... 無人話過我地...個個崔雞一黎就話:係5係校工開嫁....我地話5係...
           佢就因為e件是講10分鐘...好煩呀佢...

5]中xxx   悶爆..

6]5記得左上咩...so 5講...

lunch ]]]食kfc... 比左$15...eat 左好少野...5講laaa...

我今日勁dwon呀!!!!!
我5打la!!!
無心情呀!!!!!!!
明打吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I NEED CM , PLZ   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天  自戀人


2007-02-12

...5知點降間學校要放假...見完家長都要放棄!?要係呀ma...
又要留係間house...
今日我爆早起身...只係比番學遲左30分鐘...
SO...
我諗大家都估到本有咩問題la...我以為要番學...

 

好慘呀!!!咁早又無人on MSN arrr....chan 易希..., 一個外國fd...
前者就無野好同佢傾...後者就要打英文...

 

then...我又watch music con 隻碟laaa....我諗到點解6s 5可以排3laaa...
係因為
1-
係學校想比d 7 ...因為佢地讀埋e幾個月就走...想比個美好d gee 回憶佢地...
2-
7 已經係1or2 laa...no.3of coz 6a & 6s 之爭laaa...d觀眾see完佢地2gee表演...你覺得你會記得邊個show ???敢就緊係 6a laa...佢又cut歌又接歌...gee心思就of coz係多d laaa...6s就咁一隻魔法咕嚕咕嚕咕就想排第3...好難luuu...雖然我都知令仔文作得好辛苦...不過e個係技術問題...下次music實有你份呀!!! 信我la...哈哈...

 

我see d 以前gee photo laaa...覺得細個個時好cute...去到5,6 ge pir...嘩...娘到die左 lorrr...真係好5掂...

原來一個一諗gee野係真係負面d嫁...琴日我早上個d時間好悶...我5知點解諗諗下野咸左出黎...=[  :(

諗番起以前...

 

我係pri個時...係一個好注重形象&外表gee...
5會比自己gee容貌有一絲gee錯誤...
5會係人地面前唱歌...
5
會同人講我gee成績...
5
會咁gab...
5
會舉手答問題...
5
會去擁抱人...
5
會咁open...
5
會頂撞老師...
5
會講咁多@#$%....
好容易咸...
比人地講是非會咸...
d 老師面前...
絕對係一個very gd & gee 學生..

 

.

上左中學...
簡左lkl...不知是好是壞...
我變左好多...
e+會好open...
擁抱人...
唱歌...
舉手答問題(有時直情5舉手爆個答案出黎)
係咩人都去hi...
係咩情況下都可以咁gabb
頂撞老師...
其實都仲有好多gee...不過只係一d好細微ge..

 不過我對e d 好ge 改變 開心...
如果5係...我5會識到咁多人laaa...識到令仔文...1c 果d人...f.4個d人...f.2個d人...
             e+我好gab......可以哄到好多人開心...

希望我e種性格可以傳比其他人laaa...
呀!!!
點解個文字可以有咁多配搭gee...
令仔文...爵士文...成熟文...變態文....tb文...gab友文...呵呵!!!文文文!!!!!!!!!!!!!!!!!
5知仲有d咩呢???

to MAX,
我E+應該無字錯嫁LA!!!
有你都係MSN同我講LA...
THX  MIZ YIP...
                                                    JAZMEN  0827

不如又做下100問囉...

1* 今日係幾號: 12
2* 有心理準備做呢100條未: 你有我都有
3* 最鍾意聽咩歌:5定GEE
4* 你有無潔癖: 無掛
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情:無奈無奈無奈無奈
7* 最後一次睇咩戲: 5講
8* 住係邊區: TM
9* 最想得到咩: 友情
10* 曾經愛過最衰既人:點解要話你G
11* 有無後悔愛過佢: 有掛
12* 有無想過幾時結婚: 先12碎....咁快諗...
13* 你覺得最可怕既係咩: 電力勁GEE姣婆...
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 太耐...5記得
15* 如有識左幾耐: ...無言
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/jazmen
17* 最討厭的人或物: 同13題一樣
18* 屋企電腦係唔係廢既:廢既話...e+就做5到100問la...
19* 最想多謝邊個: jazmen
20* 近排有咩令你有好大壓力:無 壓力
21* 有無得罪過人: of coz 有la...
22* 如果有得罪左邊個: 人
23* 用咩牌子既筆做功課: many
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:都未做哂...答5到
25* 第一次拍拖係幾時:依...5講
26* 記咩最叻:人地生日&jazmen 的生日
27* 有無講過粗口: 你話呢
28* 最討厭咩天氣: rain
29* 最鍾意哪細理: =.=
30* 鍾意男定女: 女同男都得
31* 支唔支持同性戀: 我讀邊間學校...你話支5支持!!!
32* 最討厭的數字: 0
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:係人就得la
34* 有咩秘密唔同人講:講左就5係祕密la
36* 數出你最愛既朋友: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
38* 係唔係乖學生: 你問JAZMEN就知
39* 依家幾歲: 12碎
40* 數口叻唔叻: OKK LA
41* 去開邊間超級市場: 我去7仔GE
42* 你覺得你係咩人: 好人
43* 口頭禪係咩: 喂呀
44* 怕唔怕黑: 怕嫁
45* 上網多數做咩: 我E+做緊D 咩
46* ICQ no.係咩: 345341682  BUT 好少ON
47* 會唔會日日都打日記: 你SEE下咪知囉
48* 幾度先會開冷氣:5定...SEE心情
49* 偶像係邊個: JAZMEN
50* 做左一半啦開唔開心: 無咩FEEL AR
51* 最喜歡哪一套動畫:JAZMEN的一生
52* 細細個個時得唔得意: 係人都得意嫁LAAA
53* 有D咩古怪既習慣: 中2左GIRL
54* 覺得自己尚算正常嗎:正常到爆LAAA
55* 做過最LOR既事: 叫錯人
56* 讀近咩班: 1D
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:同53題一樣
58* ICQ HANG左你會點: 我都好少ON
59* 有無呃過最愛既朋友: 有掛
60* 最鍾意香港邊一到:LKL 3樓
61* 最鍾意講既單字: 喂
62* 最討厭咩戀情: 無FEEL GE
63* 鍾意睇邊一類型既戲:好好笑GE
64* 鍾意韓國定日本多D: I LOVE HK
65* 點解鍾意呢個國家: E個5係國家
66* 最怕既動物: 同13題一樣
67* 依家有咩目標:識曬LKL GE 學生
68* 最想學習哪一種語言: 英文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:JAZMEN
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:親情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 我會封鎖佢
73* 電視劇值唔值得追: SEE下係邊D LA
74* 會唔會幫呀媽做家務: 有時...
75* 你係屬於被動定主動既人: 一時時
76* 形容你最討厭既人個樣:成日電人
77* 上網最唔好既地方係咩: 未諗到
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 無
79* 有無想過要整容: 無$$$
80* 覺得自己最令既地方: 5無
81* 有無界過手: 無
82* 最想養既動物: 鬼仔
83* 覺得自己衰唔衰: 少少LA
84* 有無兄弟姊妹: 無
85* 係唔係淆底怪: 5係掛
86* 最唔相信邊個:我呀MA
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 佢係傻GEE話...就5會識溝人LA
88* 見過最核突既事:同13一樣
89* 屋企有無種花: 有
90* 返學會唔會著冷衫: 5著會好樣
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色:5定
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 我覺得靚仔文最靚仔
94* 知唔知道神係咩: 一個名
95* 上咩堂先會訓覺: I.H
96* 覺得你自己係屋企有無自由:多極有限
97* 如果你有三個願望你想做咩: 1=同某人可以FD D 2=有大把$$$$ 3=識曬LKL GE 學生
98* 最鍾意既運動係咩: 5運動GEE
99* 塔咩車返學: 行GEE
100* 眼唔眼訓:無奈.....

 

> 1.叫咩名:
> 2.幾多歲:12
> 3.住響咩區:TM
> 4.一日沖幾多次涼:1-2
> 5.有冇跌過身份證:NO
> 6.有冇上過咸網:YES
> 7.打XANGA定係BLOG:QOOZA
> 8.有冇釘環:有
> 9.單眼皮定雙眼皮:雙
> 10.有冇戴眼鏡:有
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:100問
> 12.聽緊咩:地盤MAKE D noise
> 13.講緊咩:5講野
> 14.食緊咩:無食野
> 15.現在既時間係:1314   
> 16.今日幾多號:12
> 17.著緊咩色衫:blue
> 18.依家係日頭定夜晚:日頭
> 19.同邊個玩緊MSN:都話做緊100問咯
> 20.上緊咩網:qooza
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作:無lala...唱歌
> 22.雜誌: 8掛
> 23.ARTIST: jazmen
> 24.歌手:jazmen
> 25.SONG: JAZMEN SING GE SONG
> 26.FOOD: CHO
> 27.DRINK: WATER
> 28.劇集:5定
> 29.電影:5定
> 30.睡姿:我點知
> 31.國家:CITY 得5得
> 32.口頭禪:喂呀
> 33.朋友: SO MANY
> 34.人: 同上
> 35.報紙:APPLE DAILY
> 36.牌子: 下...
> 37.生果:NO
> 38.顏色:BLUE ....黑...
> 39.WEATHER:涼
> 40.GAME:5 G呢
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:2個都咁樣...
> 42.JANICE OR 王苑芝:JANICE
> 43.曾蔭權 OR 董建華:我5識佢地
> 44.黃偉文 OR 林夕:同上
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:後者
> 46.聖誕假 OR 暑假:我5中2放假
> 47.寫信 OR EMAIL:E-MAIL
> 48.地鐵 OR 小巴: 2 IS OK FOR ME
> 49.PUMA OR ADIDAS: PUMA
> 50.古巨基 OR 陳奕迅: 前者
> 51.百佳 OR 惠康:我5要PK
> 52.7-11 OR O.K.:7-11
> 53.WATSONS OR 萬寧:後者
> 54.奶茶 OR 咖啡:WATER
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:前者
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未: YES
> 57.拍過幾多次拖:5講
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:哦...我嗌左LA...
> 59.你係咪一個好既LOVER:  係掛
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER: 一時時LA
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:係HOME就5係拍拖laaa
> 62.想要一個點既情人:gab
> 63.想幾多歲結婚:先12碎....未諗arrr
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:see 下邊樣好食...
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:see環境
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:of coz 有la...
> 67.最鐘意邊個老師:miz 呂
> 68.最憎邊個老師:大把
> 69.最鐘意既科目:MATHZ
> 70.最憎既科目:MATHZ
> 71.有冇玩黑板:我學校係白板
> 72.出街食定響學校食 LUNCH: 一時時
> 73.幾點放學: 1500 /1545
> 74.幾點放LUNCH:1210/1240
> 75.放左學去邊:日日都5同
> 76.係咪經常遲到:5係
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂: 冇
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂: 冇
> 79.上堂最鐘意做咩:傾計
> 80.學校俾唔俾帶電話:5比...但係點會5帶呀!!
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:UMI
> 82.最白痴:諗5到
> 83.最可愛:下...
> 84.最無知:大把
> 85.最矇下矇下:好多
> 86.最吹水唔抹嘴:雪人...BUT 佢5我D FD
> 87.最講過唔算數:同上
> 88.最叻:JAZMEN
> 89.最似大姐/大佬:JAZMEN
> 90.最型:JAZMEN
> 91.最靚仔:令仔文
> 92.最靚女:UM.....
> 93.最串嘴:UMI
> 94.最坦白:無..邊有會呀
> 95.最多野講:馬XX
> 96.最鐘意傾心事:無咩
> 97.最冇時間觀念:數之不盡
> 98.最細膽:我
> 99.最姣:同86一樣
> 100.最成熟:成熟文

成日都做...都幾悶....不過無法LA!!



 

CM!!! 朋友們路過的都要留!!

I NEED CM , PLZ   [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


jazmen
暱稱: JAZ*MEN*~'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-13
TB
2007-04-28
2007-04-22
2007-04-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
?惩?
RSS 訂閱
RSS Feed