hi~我今日第1次打blog
今日我好火牙\.../
復活節最後1日都要留堂
留到5點幾..
落到去學校門口
冇啦啦有個人叫我 ps (男定女就唔清楚 初步估計 係人妖 )
原來係個牙sir
佢就冇啦啦同我講:你過黎
之後我講: 下?!叫我做咩 成日色魔咁樣! 想點..
之後冇啦啦勁大叫講:你做咩咁話老師
之後我就話:唔係!~我冇話係你 不過你都唔好自認!
之後佢又勁大聲講:............. ps (um..我唔太記得佢講咩 因為我用左耳聲佢講野! 因為大家到知既啦 左耳入 右耳出)
我就講:我明明係你對面~
但係好似係對面河咁!
之後個牙sir冇野講~
我暈orz"
今日講到咁啦
88~
留cm 牙-.-"
|