:)
say bye bye 2008 年 11 月 11 日 星期二
✖
哈哈.. 講bye bye !?
真系唔再理我!?
冷靜期!?
add
2008-11-11 07:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]