sorry呀星星 下個星期先同你一齊番學啦
起身....日日都講 今日唔講 呵呵呵-0-
又同呀鐘a上左m記食 佢又係kai kai地既 日日都抄功課 唔悶嫁咩
諗住番學 行行行行行.......... 行左5分鐘 到左學校 突然有d恐佈既氣氛
入左學校 入左小食部 去到 d人非法集會 一去到 就話走人 勁唔開心囉>0<
上左課室 悶.......發牛豆 冇啦啦 有一個唔識既老師入左黎 原來講圖書館d野
影印一張紙有$0.3 ok抵啦
好 個老師走左 我地都走 走去邊 上去上science 課 以為冇帶書 唉 企左成15分鐘
上完堂 上番課室 搵緊LS果份野 搵搵吓 比左搵到一本science書 我x你呀 唔想講粗口
梗係啦 我地e d咁既良好學生 點會講粗口呢!!
第二堂 個LS老師 唔知食左咩野 琴日仲死死吓 哇X你呀 今日大把中氣 係咁話人
勁啦 冇野好講 佢咩意思.......
第三堂中文 好玩 唔聽佢講野 上堂好留心聽書 但係老師發UP風 我就唔係好想聽
第四堂 上英文 哇X你 好多人都話人 唔知點解 MISS TAI 今日好似食左火藥咁
係咁話人 我都唔知今日D老師做緊咩 平時聲都唔多出既MISS TAI 今日係咁話人
食LUNCH 講起就火爆 個FD 冇啦啦係咁話我發脾氣 死啦佢 個LUNCH又難食
唉........ MATHS 唔LIKE囉 明明今日都要補課 仲要遲左5分鐘先放
第6堂 又係嘈到爆 可能E D係我地既天性 我去左邊班 邊班就最嘈 黑仔囉-口-
補課!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
上左去(汁)水 有人係到扮鬼 無奈囉 D女仔係到怕 想打死班女仔 熄曬燈 無奈X10
扮鬼叫 無奈X100 熄埋冷氣 -0- 無奈X1000000000
放學了 88888
|