今日又係起身..................................................
起左身 今日10點鐘要番學 去學樂器 好玩那!!!!
去到果到 D同學係齊到 好玩呀 不過又係要比錢-口-
無所謂 最緊要我HAPPY 學爵士鼓 OKLA 個呀SIR幾CUTE 呵呵呵!!!
學完 學左一粒鐘 番屋企 同一個肥婆一齊行 下次唔好啦
一講左D野得罪佢 佢就會打到你呀媽都唔認得 小心肥婆 hahaaaa,,,,
番到屋企 野又未食 悶........ 打比呀媽 問佢可唔可以打籃球 佢話好 好野~~
搵呀 賓賓同我呀 賓賓係我d同學 唔好誤會 同埋呀果d人 一齊 好野 打打打打打打打打
打左好耐 打到好悶 走人 番到屋企 約人 聽日去BBQ 約人 約左成2粒鐘 E家約人啦88!!
|