|
你話有咩活動可以好似咁樣咁瘋狂
認識到咁多人
玩到咁多無諗過會做到ge野
認番好多已經無再聯絡ge朋友
仲可以跳舞...
wow.. 百幾個人一齊跳..
有生之年可能真係無咩邊次機會可以咁
有無人見過呢個位可以咁多人 =口=
話說見到咁多人係後面. 我地幾個玩野大叫住跑上去, 水咗百幾人同我地一齊跑
跳完最後一次~

第一場ge大三巴最爽

8月11 2:30a.m.
出去join佢地唱k
第1次wing到行唔到直線仲死埋係k場
不過同佢地一齊真係好正ar..
仲同成年前祐漢ge ar華相認番...
成堆可以係天天生日打佢
仲有好多好多開心ge回憶
雖然中途我miss咗好多
同佢地一齊睇battle好正
跟住大a哥會有好野食
一齊晒一齊練
oh shit i love macau flash mob damn much!!
|