| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
2009-09-30  |
分類: 未分類 |
今日....
都係咁..
好野..英文老師冇返 ..
吾洗默書...
聽日係國慶...
學校搞咩慶祝國慶...
唉..
好無聊...
搽在髮蠟...
型牙._.
好才老師無check ...
(完)
係啦!記住留CM仔!
吾該!!
|
2009 年 9 月 23 日 星期三  |
2009-09-23  |
分類: 未分類 |
今日.....
仍然抱住個沉重書包...
好熱牙..
謝致峰回來了...
吾講野...
佢吧聲好沙牙...
放學等謝致峰..
途中...
比班女仔拖入去..
做壁佈....
順便等謝致峰..
搭巴士回家..
吃完飯沖涼...
見到...
可怕的小昆蟲..
小小強..
牙媽用紙巾(好厚)焗死佢..
小強死了..
好英勇牙..
不可能媽..
我地班有個叫XX強
我叫佢小強
我吾話你啦...
(完)
留左Cm未牙?!
仲末??快D留 |
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
2009-09-13  |
分類: 未分類 |
今日....
來左新的補習老師(上門)
個老師係女...
0k個樣 ...
原來佢同我一樣
暑假去左馬來西亞....
同一樣地方..
同一隻飛機
但不同團...
不果..
都好Q. .
(完) |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
2009-09-01  |
分類: 未分類 |
今日...
係開學日子...
見到的F.1仔真係..
個個都好胖...
見到我班D同學...
真係...唉...
放10点..
超正牙....
同景和何一齊去
何屋企...
打機....
好羸在牙..--
無啦啦...
何話吾見手機...
應該係關浩鑫到..
到左午飯時間...
邊到都好多人...
同埋價錢...
最後都去在7仔買..
杯麪同菊花茶..
好似好窮...
最後都係去返何屋企...
煲水煲好久..
等牙等牙等.......zzz
起身啦..
吃完麪之後...
同景少...
搭小巴個陣...
見到飛輪海海報D人..
比人畫花左..
笑死 ..
見到雞雞..
傾緊電話...
我比在10蚊景少....
吾夠錢搭的士....
哈哈..
(完) |
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
2009-08-28  |
分類: 未分類 |
今日..
係小學校友會..
不果校友會3点半進行..
食完午飯後..
約左景**(不方便說)
打波打到3点26分..
去完便利店買完飲料...
去小學..
好近..
好快行到..
見到門口成砟..
「嘩」
係女仔..
我同景少,
即刻走牙..
走到海逸酒店..
再睇...
D女仔終於走左入面...
我哋係門口等朋友...
跟住去打波...
最後冇去到...
(完)
累透
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|