Zero 

 
 
 
 
 
 
人氣:23763

2008 年 9 月 4 日  星期四 【晴天】
 愉快 2008-09-04

今日要返學開lock, so早起身返去...

上到去, 發覺我將d書掉轉左擺, 諗著整返好,

不過唔系好夠time, 攏緊d書個陣, Xerica返左黎,

都好早wow~! 整好d書, 見到x高, 同佢一齊落去,

去到樓梯口, 見到maggie & kiu po, 真系有無搞錯呀,

見到我都扮見唔到, 連一句'hi'都無, 唔同班就會變成咁架咩...?

真系可惡...落到去, 差唔多夠鐘, 陳小章話佢個書包唔見左,

我地個個都系到笑...早會完左, 佢先搵返...原來系俾人踢左去2e後面...

第1堂系ERO, miss liu教, 我諗佢系新老師掛...幾好人呀佢,

都幾nice~原來宜家翱哥系叫Emon呀!!! 跟著系中史堂, 陳老師教, 佢好好人呀!!!

我覺得上佢第1堂ge情竟同上黃生第1堂ge情景有d似...

跟著pe, 同劉文個1班上呀!!! 好野呀!!! pe系度跑圈做體能, 不斷repeat...

上完pe, geog.......又系timtim...悶死...xerica竟然話好like上佢堂,

佢話好free...咁我不如要多個小息咪仲好= ="

lunch time到左啦!!! 沖落去買面, 唔要俾joejoe排先過我!!!

我今次買到面啦!!! 到joejoe個陣無晒, 我報左仇啦!!! 哈

食飽飽, 一齊同劉文, bruno上去傾計~~~~~~~~~

傾到差唔多夠鐘, 就返去lu~~~上中文, miss yee系度講中文ge心法...

系眼, 耳, 口, 手, 心!!! 差唔多呢d野講成堂...跟著上cl堂, mr. leung教呀!

不過佢教1-21...點解呀!!!??? 我要mr. leung教我呀!!! 佢又好人,

有時識講少少gag...點解我地組要系mr yan教呀!!??

最後mrs chong教, 佢唔駛講啦, 都系咁nice~

放學去開lock, 點知插左d key開唔到!!?? emon哥話俾佢試下,

都系開唔到, 嚇死我...可能要去爆鎖...點知我試下第2條key,

開到wow!!! 佢地'噓'我...不過算啦, 開到就好lu~跟著劉文話我聽,

bruno連條key都鎖左系locker入面呀!!! 真系笑死我...

跟著同彭彭行返home, 今日打著咁多先啦!


文章分類: 未分類
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 175 | »

 

個 人 資 料


暱稱: Jeffery
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
日 誌 分 類
全部 (175)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed