今日起身食珍珠雞, 味道唔錯呀~
食完就同呀爸講bye bye~跟著又系睇Gundam0079...
咁ge生活日日如是, 唉...新無d新意呀...唉~
睇左陣就打PS2, 好野呀!!! 終於打到ZZ Gundam 同埋卡碧尼 Mk II 啦!!
超高興呀~用ZZ Gundam, 超勁, 把劍好鬼死大把, 型呀!!!
佢d炮火又勁, 頭頂個炮仲屈機, 超勁重炮呀!!!
卡碧尼Mk II 把劍超搞野, 成把叉咁, 但系攻擊都唔錯,
個樣又型仔~個駕駛員把聲都其搞野, 好QUTE~
晏晝就系咁過左~跟著就做左兩篇續寫就唔做lu~肚餓, 食飯~
食飽就系咁睇Gundam0079, 睇到差唔多4:00pm就熄機,
等呀正黎補習, 等左25min佢先黎, 我呢段時間系度睇多啦A夢,
睇返都幾搞笑...呀正超勁, 遲左25min...佢最勁就系早到30min,
個陣我諗住打NDS, 點知佢咁早黎, 唉...佢d時間感咁勁架...
今次又系...算啦~又唔太大影響~補緊習, 有d好笑, 但唔系太記得d內容系咩...
補完, 有d眼訓tim~唉...跟著去沖涼, 沖完又睇Gundam0079...
都諗唔到有咩好做...跟著去食飯~
聽日同後日兩日都要返大陸, 打唔到QOOZA LU~
文章分類: 未分類
2008-07-25