宜家我懶鬼左...今日我淨系打獻花俾級社主席個件事~
其實本來系要副主席(謝屎健)獻花, 不過佢自己有牙鬆鬆地,
佢就自己整甩左隻牙, 跟著同老師講甩牙, so佢無得送花,
將呢個重任交返俾飯生!!! 當然, 我覺得張紙佢點學號個陣,
系突燈叫2d 16號, 佢做得就系非常好呀~跟著飯生當然去獻花啦,
睇著佢送花個一刻, 全城哄動呀!!! 我地2d班ge情緒最激烈!!!
順帶一提, 問主席ge個d問題系邊個作架? 咁低能ge...
系第1題叫做ok, 其他問黎都廢...今日打著咁多先, 因為我唔系幾舒服...
狂作嘔...
文章分類: 未分類
2008-10-08