!重寫的日誌!←
嘿...... 我又寫番.真無聊~
呼!! 又落雨.... 大佬我唔拎傘先黍落雨! 玩野咩
去唔知乜鬼野展玩display玩到我!卜街 ! 玩完划艇直落玩單車......
划艇 :
最先,因為好近入口 所以一開始我同其他人成班去玩 我玩玩下跌左=.=
勁NoR! 之後都無乜心機玩 .最後梁曉峰第一....嗚...
之後撞到睛哥佢地 ☆打尖一齊玩☆ 見到陶SiR 同文SiR 加兩個蛋散 一齊挑
超勁!!!!! 班蛋散5洗講 ~廢↓↓ 最後都係陶Sir 勁D 1分鐘 1公里 @_@
上榜! 以為無人破到 點知同行既XXX(唔識打性) 就破左
我玩完隻腳勁酸 成隻軟腳蟹咁 即刻癱係到等成十分鐘先可以行
唉......... 真係水皮.... 我發誓一定做好D
|