今日又有Quiz~超煩..雖然話就話唔難..不過真係好煩= =
去到Lunch食Pizza..成班又激嬲左腳毛~雖然我又係唔出聲個果= =不過睇見腳毛咁真係無奈..
仲有一樣野.點解現家成日D野食咁耐先到..成日都差d遲到啦!
今日放左學,都一大班同學踢雞仔鴨仔波(圍埋一齊搶波的百瘢行為),
賽事開始,10!人中學生對32個小學生
雖然個波係我地..不過比小學生搶左真係好笑..
不過全靠超哥 堅強的意志終於搶番個波..咁又無左15分鐘..
跟住終於到我地呢班''高手''踢波,一開始又係亂咁黎..
都唔想理..跟住 我又發揮我既爆Speed..爆''死''左黃峰...佢隻腳又比我呢個奸人竣所害...佢又嬲鬼埋= =
我良心非常過意不去..於是走過去問下佢點= =(內容不便收看:XxXxXxX)
番到屋企..佢打番電話比我..其實都係嬲一陣就無事= =
但我都有反省架..下次唔會再係咁衝..星期5 要好好表現!!
|