WPHK: WPHK論壇 WPHK社群 WPHK留言版    
個人喜愛網站: Uwants   你今日飲左未啊?     嗚謝Qooza


個人資料
•Jeffery•
Name:  Jeffery  (H TC)
性別 :   男
生日:    2-11-1991
性格:   自己尚未發現
old  :   15+
專長:    電腦
討厭事物:  不負責任!
喜愛歌手:  李克勤
教學程度:  中學程度
自我介紹:守時,講過既野就一定會做,但係好少認承人做事

  

月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Blog連結
 呀晞
 
 
歌曲介紹
李克勤
•高妹•合久必婚• 花落誰家
•不必對我好•天水圍城
•紅日•世界末日的早上
•月半小夜曲•一個人飛
陳亦迅
•浮誇•反高潮•K歌之王
•明年今日•單車•啊牛
Beyond
•海闊天空•真的愛你
真實與網上好友
•煜文•米田龔  •偉新
•左倫•肥衡
•黃峰•腳毛維
•關雅 汗..XD
•Elvistny
   這些友誼是不變吧?
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 771


2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


High day 分類: 未分類

  今日好正啊

今日7:50 約左牙Wind 同牙詹係樂富..佢2個真係好得意..

牙詹永遠一係早到..一係遲到..永無準到   牙Wind一係遲到..一係黎唔到...總之係路痴= =

跟住番學果陣佢當左我係 導盲犬小Q'   我真係覺得幾無奈= =

跟住佢2個去左cut片   我仲要補課..- -Eco

補補下 屈個啊Sir 10:30 就走啦

跟住成班去左唱K 有成30個人..我張K Fun卡 加左好多分 = =

之後好多人亂唱...有人唱埋D不雅歌曲...(無果d野)..我地狂笑- -

跟住有人扮啊Rain..有人唱講不出聲..真係笑死我= =

仲有人唱排排坐= =

跟住正當我地走之際..牙詹打比我= =

無啦啦講:

wind:喂.熊仔,我好掛住你牙.我想聽下你把聲牙!
我:下?
我:咁冇野啦嘛??
wind:喔.88

(爆)(爆)(爆)(爆)(爆)(爆)(爆)  真係驚到我死死下==

電話入面仲要聽到牙詹既狂笑聲- -痴線^^

跟住12:00到..我地成班英勇人士由9龍城衝左上去樂富MTR Station= =跑到好似大屠殺咁 - -

去到果佈道會係球場到..好正 (香港大球正)*講Jesus

跟住佢係到唱歌...我地成班狂玩人浪...點解香港既特色可以咁好玩?

之後去左銅鑼灣行左陣..無咩行..食左隻熱狗..

係HMV 玩左陣Winning Eleven 11  好假D畫面= =

番到屋企,諗番今日發生咩事= =只係覺得好好笑= =

不過對我黎講..全日最搞笑既唔係個佈道會,,

而係牙詹同Wind既行為+對話= =呵呵~






訪客留言 (返回 jefferyhtc 的日誌)


manman1992 於 2007-12-01 11:05 AM 發表:
最後一個LA..^V^ KAKA
.. CM...CM..CM..FOR U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝謝~
多謝你咁多個cm
Posted at 2007-12-01 01:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manman1992 於 2007-12-01 11:05 AM 發表:
CM...CM...CM..FOR U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manman1992 於 2007-12-01 11:04 AM 發表:
CM...CM..CM..FOR U^V^!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manman1992 於 2007-12-01 11:04 AM 發表:
KAKAK...D 熱狗好唔好食呀@V@?
.. 你同D FD 去唱K 唱得開唔開心呢!?
.. CM...CM...CM..FOR U!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]