今日係一個風和浪靜既一日
今日晨咁早番學..去坐 港鐵 ( 姐係MTR吞併左KCR之後果日) (根本就唔係合併)- -
由粉嶺---> 9龍塘-->樂富 加埋都係9蚊 超正 - 我出閘果刻發現左 9龍塘-->樂富 0,2蚊= =超o嘴= =!!!
跟住番學
第一堂ACC 個先生狂問人問題...最後 得番一個無問到我= = 佢問到40條題目= =
跟住佢同我講 雨次要我答番10條= = (痴線)- -我大叫左個'痴' 之後改左做 唔駛啦= = 痴~~唔駛啦= = 姐係點= =
跟住Eco 一樣 睇唔起個啊sir 因為佢無心教學!!
中史 何生 狂搞gag 笑到我地一仆一碌!= =
中文堂 唔駛理啦= =
Lunch..飛左去食Pizza..好慢好貴 唔飽= =
Oral 又係駛理既堂 Hist..好正 勁仲意上呢堂= =
放學 : Cut片= =
我是一隻 可憐和被虐打的啤啤
牙詹狂打我= = 雖然狂打= =不過全部無殺傷力- - 係片到仲見到隻 叫 牙詹既女鬼行過= =好驚啊= =(但係真係好好笑,因為真係可以加特效)- -
牙Wind仲搞笑= = ( 隨風而行的一人, 只懂得自由, 不懂得方向的綿羊...對..就是 路痴了- -)
去到 大圍..牙Wind打黎.. 講左幾句野就收線, 內容如下:
牙Wind :啤啤,hi
我: hi~
牙Wind 我抽左啦 係果個叫咩 咩 桂
我: 桂初菊
牙Wind: 啊係啊 哦係啊 嗯呢.. 咁係呢 哦係 係係係係係係係 88- - (其意思完全不明)
就係咁 一天好搞笑既一日..就咁就 完了= =
番到屋企..無乜好講-- 期望 14/ 2 克勤演唱會08!
|