| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
| 2d見啦! |
分類: 未分類 |
今日係散學禮
冇帶眼鏡,咩都睇唔到
散學禮的意思全消,呵呵
估唔到渾渾噩噩咁就過左一年lol
感覺沒有學過任何野,老實說,全學期只做了10分1的hw
其他,都是問人抄的... (今年看來要發力了)
目標:能自己完成功課...
好在能順利升班...呼
升上2D,好多fd都係2D:頭兄,jothin(串錯咪屌),lewis...等等
好可惜的是sunny居然升上b班
我是明白他的感受的..因我form 1的時候都是如此!
放學之後去左食megabox
睇人溜冰...我地見到個鬼仔
係咁用英操玩佢...哈哈,點知講講佢以為我地係(gay),其實我地係想講guis(唔知點串)口意係佳
之後佢老豆離左
悄悄隱去了...
點知去左9龍灣地鐵站撞到佢...香港真係細==
|
| 發表時間:2008-07-10 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MiShan 於 2008-07-13 02:06 PM 發表:
路過... CM唷=] BY珊子..
|
|
|
頭仔 於 2008-07-11 10:07 AM 發表:
乜你地到左個mtr都見到佢咩....
|
|