今日返學校果個數學精英培訓要考試 結果得出:難到爆炸!20題,約110分左右,拎到20分掛..甚至個位分 算啦..數學不太在行 我想知份問題應該po唔post得..如果得既post頭15題過大家睇下 今日下午不太想做功課...做左一版英文同一個中文閱讀理解咋...算啦∼聽日一定要記得做∼∼!!