Wow...
差五多成個禮拜五打到qooza啦;
依幾日都係甘sd smsXD
而家D數好diffcult;D
都吾知點死);
Fencing要加堂啦;
我要加油XDXD
今日係黑色星期五:(
落好大雨xp
都吾知個天想點;p
唉...H.H.Wong係咪有問題嫁?
日日都有HW做,飛書又飛得甘快;
都吾知佢教咩XD
好多homework ar
英文聽日調位xp
Haha...XD
我番左黎啦...
今次打得五錯;D
個人攞第三,
團體攞第一XD
哎到把聲沙晒xp
條頸痛到喊;D
今朝瞓到9點幾;
跟住就同家姐去黃大仙檢查身體;
仲要聽埋d勁kai既講座;
跟住就去左旺中,
Becoz佢要買野;D
佢買左支$99既筆(係史迪仔)
跟住就搭E21番home
4點幾就去左school附近攞野:D
行到超攰XD
跟住mami就叫我地去taste買野去廣州;D
買左超多snacksXD
有排食XDXD
PS:Friday就去廣州啦;D
今日Vivian同Annissa黎左我home;D
佢地被我隻狗嚇親;
有人係都狂尖叫;D
跟住係都上網;
走個陣,
我同Vivian係都玩Annissa;
佢超蠢囉;
Jason五好鬧我呀;
因為我都係講事實XD