| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
今日奐要返ST.......JOHN呀!!!!!
又係FIRST.....AID呀**
今日的FIRST AID唔係好悶喎
有得做CASE
唔想太悶呀
太悶**
我怕好訓著教呀!!!!!!!!
今日都唔知打咩好啦~~~
我又未做哂D功課呀.........
真係煩死啦>.<,,,,,,
聽日我又要返ST.......JOHN啦!!!!!
聽日係步操呀!!!!!
我希望會操得好D啦^.^
我真休好希望呀........
BY: JENNIFER***
|
|
刊登時間:2006-08-28 06:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 75 | »
|