| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 15 日 星期四  |



|
Sprots Day  |
| |
| |
| 琴日同今日都係我校既Sports Day,講番琴日先,我7點幾就去到o個到....其實都幾凍架,不過唔知點解唔覺凍...我地本來係坐係最後o個排,但因為要啦啦隊,所以坐係最前o個排。到左比賽,d男仔真係幾廢架...但我個lander都幾勁喎(我係講st.john果個)。過左陣,到韋姬比賽,其實姖實第一架喎,唔比都知啦...跟住...到左男子公開賽1500米比賽,個死人d卓day都要慢過啊林展鋒喎...去到下晝,跑班際喎...個死人張xx又唔去跑喎...整到我地輸左....輸左都唔係一個問題....但係佢地要怪d跑輸左既人囉...整到呀yan喊喎....好賤囉佢地...又話我地男仔打女仔喎...佢地係咪白痴架?到左完左喇...我地要返學校練啦啦隊....咁咪返左去囉....返到去...d姐姐靜係識rl2我地女仔練男仔又唔哂去練喎....咁張xx同啊d卓day話自己係女仔黎架ma....咁我地咪叩佢地一齊練囉....我估唔到佢地兩個會黎跳囉....跟住就係咁啦...練完咪返屋企囉....d姐姐又話要我地聽日七點返到去喎....無奈...訓喇.... |
| |
| |
| |
| |
|
|
|
| 刊登時間︰2006-01-10 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 26 日 星期六  |



|
見到潘生的一天  |
又好耐冇打喇...講返今日先...今日見到個潘生....真係估唔到佢係咁鬼死瘦既....估唔到...估唔到...其實今日都係咁鬼死悶....我覺得有d白痴囉...其實我依家唔係好想打見打左咁少...就打d啦...唔打啦... |
| 刊登時間︰2005-12-16 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 19 日 星期六  |



|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-12-01 10:27 PM |
2005 年 11 月 8 日 星期二  |



|
和昨天一樣  |
今天和昨天一樣....都是這樣過去....無奈的過去....今天是English Speaking Day....要同一個高from的的講一個故事....我今日冇講...所以聽日一定要講喇....今日PE要跑9分鐘....要跑12個圈先算PASS....好采pass到咋....我要成埋個book report啊... |
| 刊登時間︰2005-11-08 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 7 日 星期一  |



|
平凡的一天  |
今日都平日都冇乜分別...
今日上中史...
我唔記得帶筆記啊....
真係激死我喇....
今日上英文o個陣...
個韋姬喊...
我都唔知姖喊黎做乜...
如果要喊....
我實喊左幾百次喇....
今日合唱團練習...
我唱得好差...
可能因為有d唔舒服喇...
唔打住...睇下個story點講先... |
| 刊登時間︰2005-11-07 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 6 日 星期日  |



|
新的一天  |
琴日由申請都冇打到tim...都係講返琴日先....琴日st.j集隊啦...都冇野做ge...係度玩埋d低b遊戲...咁返到屋企啦...冇乜野做...咪玩電腦囉....跟住咪打比annie囉...問姖買乜比miss lau啦...跟住傾傾下...就講poon生啦...我覺得佢係對annie有feel囉...我問annie...如果佢向你表白...你會唔會受...annie話姖會扮唔知...跟住夜晚同黃媚係度傾...傾下傾先知姖有拍拖喎....真係估唔到啊...我問佢叫乜名...姖又唔講喎...跟住我同姖講...比人傳我多就會鐘意左o個個人架啦....佢話佢一定唔會...跟住佢盲問我會唔會....我話唔會...就係咁傾到12點幾...今日我同左annie講...annie同我好白痴...係度唸計仔...今日黃媚同左個男仔去行街....我同姖講話我一定去轉校...我驚我會....黃繞叫我轉去同姖一間...我話唸下先...姖就話我到時會因為鐘意左人...而唔轉校...我話痴線....唔打喇...訓喇... |
| 刊登時間︰2005-11-06 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|