2006 年 5 月 20 日 星期六  | |
今日同oli出左街ar↓  |
今日我同oli,佢條仔同becky一齊出街ar.....超好玩ar!!!我地本來約左9:45出去ga,我打比oli,佢竟然話比我聽佢岩岩先出去........激死我la,我仲要同我呀爸講大話,不知幾驚ar,佢仲話要打去學校到問老師喎~唉~好彩冇事,緊住我就出去la...一去到就見到哂佢地,我都嚇左一嚇,oli點解會咁快黎左ga??之後我唔理la,行到去佢地度,個個望住哂lo,超無奈!!我都唔知係唔係我著得難睇,更無奈ge係.....oli話佢頭先遠望ge時候認唔到我喎~好la,算la,咁我地就一齊行去搭地下鐵,.......本身一開始個時我地係度傾計ga.....但係我同becky都唔想做個咁大ge電燈"膽"所以我就叫oli返去同佢條仔傾計......之後佢地玩到唔記得左我地ge存在咁,搞到我同becky更加無奈!<總之就唔好叫oli返過去la>緊之我地去左買戲"fly"都冇人睇ge.....買完之後我地仲未夠鐘,所以就去睇下邊度有得影貼子相,搵左一陣就見到有一間la......入虹去次後,問想影邊隻,個個都話唔知喎,搞左勁耐都唔知點好,緊之夠鐘都搞唔掂,冇辦法.....另有睇完先影la~套戲一開始ge時候好悶,之後開始有d恐怖,oli有時無端端大哎喎,搞到我地都一齊大哎lo....<我想講ge就係全部人之中我地係最大聲ga lo...最後個套戲ge結局好唔明lo,都唔知佢想up乜~之後我地又去返個間影貼子ge店度,又係唔知影邊個好la......=.=''好la,終於都知想影邊個之後,我地就擺定post,最搞笑ge就係第一張就影左becky一個人......好好笑,oli仲要低死咁話呢張係最靚ge相....哈哈~影得幾好ar,最後我地就去左食飯,等左勁耐都冇位lo,之後oli話搵到個位,我以為可以坐底食ga la,點知原來仲要等喎,坐係度個女仔明知我地係度等位,仲同佢條仔係度慢慢食,細細啖咁喎,真係激死左我la.....坐底之後我同oli一齊去睇下買咩食好,得返becky一個係度,之舌我就買左一個''虎底湯麵"黎食.....返到去,becky就話比我地聽話頭先勁多人問有冇位lo,我本身都唔知有幾辛苦ge....之後becky同oli去睇下買咩,得返我一倨係度,咁我就係度睇個d岩岩影完ge貼子相,睇左唔夠一陣,就有個呀嬸行埋黎,我都知佢問有冇人ga la,就好快咁話有人......我仲以為冇事la.點知過左唔夠一分鐘又有個呀伯黎問,好la,走左之後,又有勁多人行過黎問,最衰ge就係有個呀伯同佢個老婆行埋黎問都唔問就坐底,我好無奈lo,同佢講有人坐ga.佢就話佢坐係度先,咁我都冇辦法.之後oli個d全部黎哂黎,佢先肯走!最後我地全部都食哂,就走la....因為becky同我都趕時間,所以冇同oli同佢條仔一齊走就走左.....連bye bye同冇講......返到黎屋企好彩冇事.....不過睇睇下"野豬"呀爸無端端問我去左邊,我就話做壁報,佢話頭先打去問miss,佢話冇人返去做壁報......我超驚lo....但係我就冇辦法,唯有話"咁你咪唔好信lo",講完之後,佢就冇問la.....真係好彩
|
| 刊登時間︰2006-05-23 12:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 50 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|