我係第一次去呀!!!! >3<
好開心呀!
買咗好多海報同精品
當然一定要買吸血鬼騎士同吸血鬼達人啦~~~~~~~~~~~~~~~
不過排隊就排死我呀!!!
要5點幾就出去!!!!!!
重冇食早餐,真係餓死我.....
去到已經遲咗啦!!!!
係第三批入去嫁
同我一齊去嘅Friend話已經算好啦,第一日去好多人呀!!!
第三批入去算好啦,遲d就多人到擠死你呀!!
好彩有影到cosplay嘅相!!!
之後,我地去咗旺角買野
不過真係好累!!!!!
排隊已經排咗有兩個幾鐘!!
不過係值得嘅......
下年我一定會去嫁!!!
|