好耐沒寫lo,,""
今日整理好個日誌,,,開始寫/\/\"
講番正題喇"**
今日早上番到學校""差5多8點几喇,,好彩沒遲到
之後早會上去"...就要對住個死人miss li
甘9點几就開始考聆聽or口試,,聆聽容易到暴**
跟住考袁就落去小"色"
上泥就考英作等等喇,,,
12點半就放喇,,,本來可以早d,,個副校又5g自己囉嗦到死,,
正一kai仔,,
番到泥,,就洗白白
洗袁就吃飯,,
之後就好像系監獄ge日子<溫豬><""">
一路溫一路玩電腦,,,卡卡,,,
今日系甘多喇,,,88~
|