今日唔知咩事竟然起到身^
班主任堂轉做早會
但係連英文堂都做埋
唔該要用都唔係用係英文堂到la
數學堂悶到
右係到狂講我地唔聽書
你好聽書咩??
小息冇咩突別
完咗右係數學
今次數學就數學
但係係數學測驗-.-
唔識做
靜係做咗4題-.-
普話睇野
勁攪ge 笑死
視藝堂右係咁...冇咩野發生
午膳~~~~~~~~悶
右視藝堂右係咁
兩堂基科頂~~~~~唔(信
一堂講書&溫書
另外一堂測驗(唔識)
測驗之前我果邊狂玩 阿sir狂{啤)過嚟
放學我,瑩x&喬
放完書即刻去二樓做簡報
我靜做咗三頁T.T
聽日要返學校狂做
都唔知發生咩事勁多人轉校
bobo周今個星期五轉
bobo高.....等 都要轉校
唉...!
咁十姊妹還在嗎???T.T
今日起身同阿爸去食[大~樂 跟住去買野 肚痛 返屋企 我哥右要我落去幫佢買鍵盤-.- 上番嚟 坐係[梳發睇TV&電電腦 訓著咗 起身[3點幾 望下個鍾些唔多4點 有得睇怪......(閱讀全文)