| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
賤人的行動---  |
分類: 日記 |
今日我去左天安堂,
本來上午都好開心既,
我係上午都有同我既朋友玩既.
好HAPPY嫁,
但係因為個個賤人,
搞到我咩心情都無, |
| 發表時間:2007-08-26 08:41 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
我今日極開心~  |
分類: 日記 |
我今日番左學呀!
我見到我 9月既班主任啦,
係2個班主任呀.
個2個都係女MISS!
下午,
我去左YT打排球呀.
我、琳琳同仲雯.
我地打得好開心.
我同佢地去玩幾個男仔呀!
勁開心呀! |
| 發表時間:2007-08-22 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
我好開心呀!  |
分類: 日記 |
我今日好開心呀!
我係我個間中學考到A班!雖然我個間中學唔係一間numer1-2既中學,但係我都好開心啦!新的一天新的開始嘛!
可能大個之後都可以好似numer1-2中學既學生呢!
所謂<希望在明天>嘛! |
| 發表時間:2007-08-21 05:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
我......  |
分類: 日記 |
今日,我可以上網啦! 不過,我只可以玩一陣!
我頭先睇左我既好朋友個bolg呀!我好傷心呀!
我知道星期六係我錯,但係......係我呀媽唔比我去,所以...... |
| 發表時間:2007-08-20 02:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|