QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

暱稱: ♣ 樹G° BABY ♥
性別: 女
國家: 香港

去英國

2005 年 7 月 23 日  星期六

今日我地去左溫莎堡...好悶呀...今日既dinner係...........咖哩飯....

                                                         溫莎堡

                          

      

我地在車上....要去溫莎堡...

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 194 | »