QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

暱稱: ♣ 樹G° BABY ♥
性別: 女
國家: 香港

轉校

2005 年 7 月 10 日  星期日

唉...又一年啦...咁快又多一歲啦...daddy.mammy話要轉校呀...佢地講睇成績呀...如果我成績唔好就一定要轉...如果好就唔洗轉...我真係唔明daddy.mammy點解一定要我轉去香島...香島又唔係好囉...D人個樣又柒囉...校服又樣衰囉...我真係唔明D大人諗咩嫁...希望今次成績考銖D唔係又一定要轉校啦...我唔想轉校呀...因為我好唔捨得你地呀...我好唔捨得1B既所有同學...詩晴.香香.呀孔.多謝你地一直都咁好人.咁幫我...我發覺你地先係我既好朋友...尼D就叫做Friend啦...我真係好唔捨得你地呀...

 

你地先係我既好朋友..多謝你地呀

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 194 | »