唉...又一年啦...咁快又多一歲啦...daddy.mammy話要轉校呀...佢地講睇成績呀...如果我成績唔好就一定要轉...如果好就唔洗轉...我真係唔明daddy.mammy點解一定要我轉去香島...香島又唔係好囉...D人個樣又柒囉...校服又樣衰囉...我真係唔明D大人諗咩嫁...希望今次成績考銖D唔係又一定要轉校啦...我唔想轉校呀...因為我好唔捨得你地呀...我好唔捨得1B既所有同學...詩晴.香香.呀孔.多謝你地一直都咁好人.咁幫我...我發覺你地先係我既好朋友...尼D就叫做Friend啦...我真係好唔捨得你地呀...
你地先係我既好朋友..多謝你地呀
|